Me hindame oma klientide aega ja töötame pidevalt selle nimel, et kliendi poolt välja valitud kaupade kättesaamine oleks mugav ja võimalikult kiire. Septembri algusest on Puumarketi Tartu osakonnas kasutusele võetud järjekorranumbri süsteem, mis pakub kliendile parema ülevaate laoteeninduse kulgemisest ning muudab kauba kättesaamise mugavamaks.
Vormistatud tellimuse järgselt saab laokontori järjekorraautomaadist klient endale personaalse järjekorranumbri, mille saabumist saab oodata mugavalt oma autos või laokontori ooteruumis – järjekorranumbri saabudes kuvatakse see ekraanil, mis on ootealalt nähtav.
Seejärel pöördub laoteenindaja kliendi poole, et materjalid kätte anda. Lisaks võimaldab järjekorranumbri süsteem koguda ja analüüsida laoteeninduse kohta andmeid, mille põhjal kitsaskohti ja teeninduse kiirust parandada. Olete oodatud Tartu Puumarketisse!